Wednesday 15 June 2011

45 minit di perhentian bas bahagian 1/2.

Turun je dari bas aku terus letak beg dekat 2 orang makcik nie,sebab aku dah x tahan sangat nak kene toilet,lepas je menunaikan hajat aku terus call mak aku cakap yang aku da sampi.Disebabkan mak aku baru je habis kerja,so mak aku cakap die jemput lambat sikit,nak x nak kene la aku duduk kat station bas tu.Baru je 15 minit aku duduk kat bas tu,makcik yang tolong jaga beg aku nie cakap, nak balik rumah ke? aku jawab la ha'ah.
Lepas tu aku makan la nugget,mase aku makan tu,aku dengar la mak cik 2 orang nie cakap;ape yang bau sedap nie,aku buat bodoh je la,walaupun da tahu bau yang sedap tu datang dari aku,hehehe.


Nyum-Nyum


Terungkaplah jawapan makcik tu bile diorang nampak aku makan,aku offer la diorang cakap;mak cik nak x? Mak cik tu cakap x nak,tapi tangan cepat je ambik nugget,hehehe...aku senyum je .Cerita nie x habis sampai sini je,nanti aku update lagi. Nantikan sambungannya:)

No comments: