Thursday 17 January 2013

Listen,listen,listen issue

Hai korang semua, lama dah aku x update blog ni, sibuk betul dengan isu listen, listen, listen and so on nie. Maka aku pun terpanggila nak menyuarakan pendapat after baca kat sana - sini kan. Ni aku komen apa yang aku paham dan apa yang aku lihat.

Kebanyakkan orang x puas hati dengan listen ( anda tahu siapa ) tu, disebabkan die mencelah masa student tu tengah bercakap, die terus je ambik mic tu, and then cakap listen, listen, listen banyak kali. Aku x kisah la apa yang nak diperkatakan oleh student tu, atleast, bagi la die bercakap sampai habis even die x bersetuju dengan pendapat yang diberikan.


Orang yang lihat video ni pun nampak rasanya, aku pun rase perbuatan die tu agak kurang sopan sedikit. Sometime orang tak dengar apa yang kita cakap kan, tapi orang pandang apa yang kita buat. So, korang semua buat la konklusi nya sendiri. Ni hanya pendapat saya semata - mata, tidak ada  yang kene mengena dengan hidup ataupun yang mati.

P/s : Think twice before you act.

No comments: