Sunday, 1 January 2012

Bulan tahun baru memang cantik

Sape yang tak pegi tengok lagi,pegi tengok cepat kat luar tu.Sebelum siang dan sebelum hujan.Sejuk je hati bila tengok bulan tu,terase kecil je diri ni.Soalan standard bila masuk tahun baru ni,Ape azam tahun baru?Jawapan standard aku pulak,nak tahun ni lebih baik dari tahu sebelumnya.

Bila masuk tahun baru,aku rase macam sambut hari lahir la,makin lama makin tua,makin lama masa makin cepat. Harap plan-plan tahun ni menjadi dengan jayanya,hehe.Azam yahun lepas yang tak tercapai tu,aku sambung kat tahun 2012 ni pulak.

Lastly,mak aku cakap mesti ramai yang nak tunggu tarikh 12/12/12 untuk langsungkan perkahwinan,dah macam jadi trend pulak,hehehe...Bye-bye :)

1 comment:

Alisya said...

bulan separa...terang, cantik!