Monday, 2 January 2012

Mengalah sebelum mencuba

Google

Tak suka betul dengan orang yang macam ni,belum buat pun lagi,dah cakap macam-macam.Susah la,rase-rase nye aku tak boleh buat la(alasan yang tak patut).Aku rase minda diorang rosak ni,lain la kalau cuba something yang salah.Memang harus la rase takut.

Pemikiran tu kene tukar kalau nak berjaya,cuba buat dulu,berjaya tak berjaya,tu lain cerita,yang penting cuba dulu.Kalau tak cuba,mana nak datang pengalaman,mana kita tahu ape yang kita dah buat tu tak betul.Lagipun,mana ade orang yang terus berjaya tanpa mencuba ni.

2 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

betul yakin boley dan cuba buat IA boley

aimie amalina said...

betooolll!
chayok2..kene la cube baru taw boleh x boleh kan :))