Tuesday, 3 January 2012

Mak pergi sekolah

sumber : google

Tajuk nak best je,hehehe.Korang ingat budak-budak je ke yang nak kene pegi sekolah ni,mestilah cikgu nye pun kene ade sekali.Macam murid-murid jugak,mak aku pun buat persiapan jugak menjelang mulanya sesi persekolahan besok,seminggu sebelum tu,mak aku pg sekolah,ambik jadual & buat macam-macam lagi la.

Bila aku balik je rumah,aku tengok mak aku dah beli pencil case baru,hehe.Semangat betul mak aku ni.Tahun ni,mak aku mengaja budak darjah satu.Tak dapat nak dibayangkan,mesti letih punye nak melayan kerenah budak-budak tu nanti.

Ape-ape pun,aku harap mak aku dapat teruskan pekerjaan mulia ni dengan hati yang ikhlas dan sabar.

1 comment:

aimie amalina said...

ooooo
mak cekgu eh
hehehee
beslahh..hehehe
chayok2 mak utk mengajar tahun ni :))