Wednesday 15 June 2011

45 minit di perhentian bas bahagian 2/2.

Halo,halo,halo...sambungan dari cerita semalam,after aku offer nugget kat makcik 2 orang nie,adalah pakcik,hmm nak kate atuk pun beoleh jugak,hehe...beli buah tembikai then dapat ar balance duit syiling,korang nak taw die buat ape dengan duit syiling tu???die masukkan duit syiling 50sen dalam box muzik,aku rase da lame da aku x nampak benda nie,then die pilih lagu mabuk janda,hahaha...tengok je tajuk die aku terus gelak..siap goyang kaki lagi atuk tu...hehe...


mula2 masukkan syiling 50 sen kat bahagian tepi tu

tekan lagu pilihan anda
yang nie untuk cari lagu,die ade tulis code lagu kat situ

mula-mula 1 lagu je atuk tu pasang,lepastu die pg beli jajan lagi,then suruh makcik kedai tu bagi balance syiling 50sen je,hahaha...yang aku dari tadi tengok senyum je,hehehe....kali nie atuk tu suruh makcik yang 2 orang td plak yang pilih,atuk tu cakap lagu ape yang diorang suka,pastu makcik tu ckp la,cuba bukak lagu 2901,sekali keluar lagu lama,tajuk die aku x perasan sangat tapi lagu tu mmg lagu lame la...makcik tu goyang kaki,atuk tu pun goyang kaki jugak,hahaha..yang aku plak hanya mampu tersenyum...hehe..nasib baik la mak aku datang ambik,kalau x,ntah ape la lagi yang berlaku kat station bas nie,maklumlah,manusia kan ada macam-macam ragam....hehe....TAMMAT...

No comments: