Sunday, 26 June 2011

Terima kasih yang x terhingga :)

Hmmm....aku rase hari ni la yang paling best sangat,sebab ape???sebab makin ramai yang follow blog aku yang x seberapa nie,walaupun x sebanyak blog2 yang lain tapi aku bersyukur sangat & terasa teramat lah happy...yeay!!!!...terima kasih korang...

Ucapan terima kasih yang beribu-ribu lemon kepada blog SIFU kita nie,sebab aku banyak dapat feedback dari blogger2 yang lain lepas join segmen2 daripada SIFU...hehehe...aku harap blog die akan selalu meriah dan selalu buat segmen-segmen yang best untuk blogger baru macam aku nie...hehehehe


-Dari Pak Cik Google-

9 comments:

Shuk_ArChie said...

kita kan teman... sama2 menggoreng story! hehehe

Cik Kay Jue said...

betul3.. hihi... guleng2 yok.

Nadzirah K. said...

hehehe...terima kasih korang....

Ini Kisah Tia said...

boleh dapat kawan jugak kan :)

Ini Kisah Tia said...

eh , nanti selalu lah buat entri yang best2 :)

LuN@_aiDi said...

tq singgah my blog^^ follow blog kamu juge yunk! jika kter slalo tinggalkan jejak di blog org, org akan melawat blog kter juge^____^ keep blogging dear!

cheqhaizan said...

hai......jom singgah blog sy n jadi kwn sy :)
http://roseatelife-cheqhaizan.blogspot.com/

akutetapaku.com said...

menyinggah kembali sambil baca n3 tak cukup dgn itu terus memolow kamooooo....

http://akutetapaku85.blogspot.com/

Nadzirah K. said...

hehe..thanks:)