Friday, 17 June 2011

Laskar Pelangi yang awesome....

Hmmmm.....kalau korang ade tonton/baca cerita nie mesti taw kan pasal ape....Hmmmm,walaupun novel die lg best,tapi cerita die pun x kurang hebatnye jugak...Cerita yang memberikan inspirasi dan maksud yang mendalam,kalau dihayati cerita nie betul2,memang akan memberikan impak yang besar kepada anda,anda,dan juga anda la...hehehe...Mengajar anda tentang kehidupan,cinta,kawan dan yang plng pentingnye pelajaran...
Kalau korang ade mengikuti cerita nie,mesti taw kan yang novel & cerita die sememangnye meletopppss,novel diterjemahkan dalam banyak bahasa termasuk tulisan braille..memang hebat kan...Orang nye sempoi je,tapi hebat gilerr...hehe...


Best

3 comments:

suha said...

lom pernah baca lagi tapi tau kompem best (^_^)

Nadzirah K. said...

hehe...bace la,confirm x menyesal..hehe
btw,thanks...

BlueberrY CheesE said...

tengah tengok!hehehe. baru sampay setengah, nak sambung lg ^^ memg best!