Wednesday, 15 June 2011

Tolongla guna kreativiti korang kat tempat lain!!!!!

Hmmmm...mesti korang da taw yang aku nak cakap pasal ape kan????walaupun hal nie da lama diperkatakan,tapi sesetengah orang masih lagi x berubah & ambil ringan lagi pasal gejala conteng-menconteng nie.Kalau nak luahkan perasaan,luahkan kan la terus dekat kertas x pun terus je luahkan dekat orang tu,x payah la nak rosakkan harta benda awam.Orang lain tengok pun x senang....



Merosakkan Alam betul
Lastly,tolongla guna kreativiti korang tu kat tempat yang sepatutnya,dan bukan pada dinding sekolah,pintu tandas,batu-batu,tempat duduk bas dan sebagainya la.Kan lagi bagus..mana la tahu nnt dapat hadiah plak..hehe

2 comments:

Firdaus Shah said...

wahh...btl2 sakitkn mata conteng2 mcm tu...ape2 pun,sy dh follow dr geng skandal wacana...yg no.7 tu la sy.hehehe...slm prkenalan

Nadzirah K. said...

taw xpe..btw,thanks:)