Thursday 22 December 2011

Makcik days out.

Setelah lama jari ni tak mengetuk keyboard,rase rindu pulak,hehe.Maklumlah cuti lama sangat.Jom aku mulakan dengan cerita yang lain dari yang lain(lain ke???).Selalunye korang dengar girls day out je kan,yang aku pulak,makcik-makcik days out.Memang gempak giler,padahal gi Mydin je pun.

Watak-watak utama nye ialah,mak aku,makcik aku,dan sepupu aku.Memang syok giler,selalu berbalah pasal nak beli baju(kalau keluar dengan kawan2 la) ni berbalah pasal harga barang-barang,tak pun pasal barang mana yang lagi elok.

Kitorang yang muda sedikit ni,senyum je,yela,orang tua lebih berpengelaman kan,lebih banyak makan garam.So,sebagai yang muda,ikut je la.Gambar xde la,rugi sangat tak ambik,korang bayangkan je la ye.Ok la,bye-bye :)

5 comments:

aamalinaazman said...

hehehehe
patot la lame sonyaaap je
amboiiii
sopin2 ye
hehehe
syok kan sopin dgn org2 tua
riuuhh
hahahaha

ShahzCudin said...

keh3x..
ngn org tua ni kena folo je..sok2 kite pon cmtu agaknye..

kura said...

style la pg mydin kan! hahha

Munn Jaafar said...

kalau ai shopping ngan mak ai mak serahkan kat anak2 die je nak survey hrga @ brg mana yg ok..yelah, kekadang mkn garam dulu tak semestinya tahu semuanya kan =)

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

syoknyer bershopping reramai gituew
ai pong jrng update n3 lately