Thursday 8 December 2011

Urat terkejut

Dalam dua tiga hari ni,baru la aku nampak matahari bersinar-sinar,kalau tak asyik mendung je.Memang tak sah la kalau tak hujan,tapi x pe,hujan tu kan rahmat.Aku bukan nak cakap pasal tu sebenarnya,bila cuaca dah ok sikit,aku mula la main badminton,dah lama dah tak bersenam ni.

Habis semua badan sakit-sakit,lengan bengkak.Semuanya sebab tak stretching dulu,terus main je.Mak aku cakap " urat tu terkejut,sebab tu la bengkak-bengkak",hmmm,tu la,yang aku pun satu,langsung tak ingat,time main tak rase sakit,tapi bila lepas main,memang terase la sakitnye.Lenguh sana - sini macam orang tua,hehehe..

Note to myself : " LAIN KALI KALAU NAK MAIN APE-APE GAME,STRETCHING DULU "

6 comments:

Unknown said...

hehe penting warming up ni, lain kali ingat untuk warming up ya :)

kura said...

bestkan klu bersukan tampa panas bdn duluuuu.

ShahzCudin said...

btul tu..mmg kena warm up dlu..klo x warm up bahaya..bdn ni nak pki lama..

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

hahaha tepat sekali
mmg urat opocottt terkejut

SoLy SoLicious said...

btol2...warming up dlu..

m said...

hujung2 tahun ni, selalu hujan je. ye stretching itu penting. lepas solat tu, terus aje buat stretching =)