Friday 25 November 2011

Pilihan Hati

Dah lama tak layan hindustan,tapi bila tengok tadi best pulak rasenye,walaupun dah banyak kali tengok,hehe.Jalan cerita pulak,confirm la aku dah taw.Kalau dah taw cerita tu sedih,tapi still keluar jugak air mata ni,hehehe.Kalau sepuluh kali tengok,sepuluh kali la nangis,lepas tu kene gelak,hehehe.

Citarasa orang ni berubah-ubah.Dulu bollywood,sampai Shah Rukh Khan datang Malaysia la,tapi sekarang ni da K-pop pulak.Aku suka semua,dari hollywood,bollywood,malaywood,even K-pop,aku layan je.Tapi aku pilih yang aku suka je la,hehehe.

Hmmm,kalau korang suka yang mana ye???

5 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

hindustan la ni c best sgt tgk...
ramai pelakon baru
harap muka jer berlakon hampesss

Anonymous said...

yup btl..dulu kalo tgk hero2 lm hindi confirm x boring

kotak bulat said...

suka semua gak.. hehehe

Unknown said...

stiap perkara ada zaman diorng.. so skrng orng move to kpop.. esok? mayb mpop huhu

ShahzCudin said...

dlu lyn jgk hindustan tp skrg dah tak..kpop pon xlayan..