Friday, 30 September 2011

Bila lelaki beli barang dapur.

Aku bercakap atas pendapat & pengalaman aku je,kalau salah tolong maafkan (smile ).Hari tu kakak aku suruh abang aku beli rempah-rempah nak buat kari,kakak aku siap tunjukkan lagi mcm mana rempahnye,dengan harapan abang aku beli rempah yang betul la.

Lepas 15 minit menunggu,abang aku pun balik,die pergi la dapur,nak bagi rempah kat kakak aku.Rempah nye memang la betul,tapi semua jenis rempah ade,rempah nak buat sup pun ade jugak.Kakak aku hanya mampu geleng kepala je la.Yang abang aku cakap pulak,lepas ni jangan suruh die beli lagi.hehehe.Lelaki oh lelaki :)

1 comment:

aimie amalina said...

hehehee
kene tgkap gambo gamaknye
baru dpt beli dgn betol
hehehehehe