Thursday, 22 September 2011

Selamat Melahirkan :)

Arnab aku dah selamat melahirkan anak yang aku pun x taw jantina nye ape,kalau dah besar sket baru boleh tahu.Ade 5 ekor semuanya,hahaha.

Suka aku,tapi kesian kat maknye la,sebab nampak macam x bermaya je,kalau boleh bagi vitamin,memang dah lama aku bagi dah.

Lastly,tahniah pada arnab aku sebab berjaya melahirkan kelima-lima anaknya dengan selamat.Sayang lebih.hahaha.

Chopp : Kalau binatang pun boleh lahir dan jaga anaknya dengan baik,ni kan pula manusia :)

9 comments:

aimie amalina said...

waaaaa
suke renaaaabbb ehh
sameee ahhhhh
huu
tapi kite nye dh tade
huuu
nak sekoooo?
kikikiki =p

kura said...

amboi. seronok letu? bak 1? kasihan kurakura wo xda kawan haha

ArulchelseA said...

arnab dah lama mati...huhu... tp kena pegang bila nk ibu dia susukn anaknya..tu sushnya arnab...bukn cam kucing..kih kih kih

Eera Shera said...

congrate dah jadi ibu :p

Mya said...

tahniah =)

Pocket said...

tahniah, kamu dah menjadi nenek :D
sila namakan mereka ngan nama nama melayu, seperti... puteh,Merah,Murni,jagoh dan jambol.

:D

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

rabbit ekk?
kasi la kat ai sekor nak bela ngeee

Saiazuan said...

owh, arnab rupanya.. ;p

SoLy SoLicious said...

oh..arnab upernye... heeee