Tuesday 13 September 2011

Dear Diary :)

Selalunya,orang perempuan yang ade diary,kalau lelaki,jarang pulak aku dengar.Aku start tulis diary masa 7/4/2005.Tapi aku start tulis dalam kertas kajang,lepas tu baru la tulis dalam buku.Semua diary aku tu,aku simpan kat dalam box la,siap kunci lagi,sebab takut orang baca,hehehe..

Tadi aku selongkar la balik box tu,aku ambik la semua diary aku tu then baca balik.Sampai senak perut aku ketawa.Mana taknya,gaya penulisan aku tu,memang sangatlah x matang ok,hehehe.

Tapi best jugak,bantu aku ingat masa zaman sekolah dulu,zaman cinta monyet dan segala macam zaman la.Waaaa,bestnye kalau ade doraemon sekarang ni,boleh suruh die keluarkan pintu ajaib,hahaha.



Diary kene comel-comel sket,baru ade feel nak tulis :)

Chopp : Korang ade diary tak ???

7 comments:

m said...

setujulah. pempuan mg selalu ada diary, lepas tu nak comel2 hehe. tp bila belek2 balik boleh gelak guling2 hahaha =p

Just Mini Love said...

ade diary gak. tapi dah stop tulis diary.. diary pun mase time sekolah dulu je. time cinte2 monyet.. hekhek.. :P

aamalinaazman said...

waaaaa
besnye ade diary...bertahan lame plak tu..kite kalo tulih kejap jekla...[as tu..x dah..huhuhu..untungkan..bole imbas senak2 perot bersama...hihihi

sherotpetot said...

haha.. ada gk diary
lepas tulis sembunyi diary kat tempat orang tak senang jumpa takot orang baca. lawak2

Hafizin Jamil said...

ye betul..aku mmg tak de diari..haha

ErnieFaizal Siti said...

saya tak pernah ada diary..tapi tak bermaksud saya mudah lupa dengan apa yang pernah berlaku.. :)

SoLy SoLicious said...

bila bace diari lame..malu seh..huhu.. lg malu bile adik terbace diari tu..huhuhu