Saturday, 13 August 2011

Die hard fan of upin&ipin

Bukan aku,tapi anak buah aku,hehehe.Tak caya,jom tengok kat bawah nie.








Kuat betul pebgaruh upin-ipin ni,ape-ape je yang ade gambar upin-ipin ni,mesti die nak.Cd upin-ipin tu,hari-hari die tengok sampai dah hafal dah diolog die.hehehe.Kalau orang tido bola,makan bola,semuanya bola.Yang die ni pulak tido upin-ipin,makan upin-ipin,bak kata mak die,semuanya upin-ipin la..hehe

4 comments:

iefa ujang said...

comey mcm dia gak!!! :D

maya anis said...

hahhaha...dye pom dah comel cm upin ipin..

Mohd Hazwan Hashim said...

gila fanatik punya upin ipin ... :)

Saiazuan said...

muka pn da seakan2 sama