Tuesday, 30 August 2011

Letih,tapi seronok

Pagi-pagi lagi dah bangun,tolong mak & siapkan ape yang patut,makanan kat atas meja tu,memang banyak,sampai x taw nak makan yang mana dulu,hehe.Bertambah la berat badan,tapi x pe,janji perut kenyang.Sembahyang raya tadi punya la ramai orang,sampai kene duduk kat luar,budak-budak pun join sekali.

Lepas tu pegi tengok kubur arwah atuk & nenek aku,kalau orang semua balik kampung jauh-jauh,kat kedah la,perlis la,mana-mana je la.Yang aku plak balik kl,kl memang lengang gila,nak main badminton kat tengah jalan tu pun boleh,hehe.Tapi best la,jalan x sesak pun.

seronok berkumpul sedara-mara ni,macam hal nak gosip,maklumlah,bulan puasa x jumpa,bila jumpa,kalah gosip ahli mesyuarat tingkap..hehe.

P/S:kalau rajin,puasa la sunat enam sekali,pahala nya sama macam berpuasa setahun :)

6 comments:

H.J said...

selamat hari raya nadzirah,,jangan kaut sangat gosip..aha

kotak bulat said...

selamat hari raya :)
kurgkan gosip..hehehe...

Cik Baju Kurung said...

hehe . nak datang kl lah semata mata nak main badminton . =)

p/s : selamat hari raya .

Saiazuan said...

salam aidilfitri :D

Miss Nadya said...

salam aidilfitri dari nad sekeluarga..lewat blogwalking..^^

c Kartun said...

aslmualaikum!! CK dtg nk raya (^^,)v