Tuesday, 23 August 2011

Hari malas sedunia :)

Pinjam dari Pak cik GOOGLE

Kalau lelaki yang baca entry ni,memang terus cakap,x boleh buat isteri budak ni,hahaha.Aku rasa hari ni hari pemalas aku,aku malas sangat nak buat ape-ape.Rasa macam berat je badan ni,nak berjalan pun malas.Kalau nak buat keje lagi la malas,tapi bab menaip x malas pulak,hehehe.Kalau la ade hari malas sedunia,mesti aku join,hehe.

Korang pernah x rasa macam ni?Mesti korang rajin je kan?Tak malas macam aku kan?hehehe.Jangan malas-malas Nadzirah,nanti rezeki x masuk,rezeki tengok muka aku pun x nak agaknye,hehe.

PS :AKU MALAS HARI NI JE,BESOK RAJIN BALIK :)

4 comments:

SoLy SoLicious said...

kdg kalo ood mals yg best tu...hahahahaa

azu said...

setujuuu..hari malas sedunia kdg2 wajib ada dlm hidup kita..kalo rajin sgt kang org pelik pulak kan..hehe..jom singgah2 blog baru azu!tq2.
http://bambam2u.blogspot.com/2011/08/bila-masa-terbaik-untuk-hamil.html

cheqhaizan said...

hari malas saya adalah haari isnin hahhaha

sergeant keroro said...

biasa la tu, hehe :P