Monday, 15 August 2011

Seronoknye Hujan.

Sejuk je rasa,kalau time sekolah dulu best la,sebab aku duduk asrama.Kalau hujan je,mesti aku la orang yang pertama mandi hujan,tapi sorok-sorok la,takut kena tangkap dengan warden,hehe.Biasa la,zaman budak-budak sekolah,lagi orang larang,lagi la kita nak buat.

Kalau kat rumah plak,mesti aku cakap ngan mak aku yang aku nak basuh longkang,padahal motif utama nak mandi hujan,tapi xde la dalam bulan pose macam ni,boleh batal puasa nanti.Tapi tu masa zaman muda remaja la.Sekarang ni,aku sendiri pun malu nak mandi hujan,hehe.Tapi,sekali-sekala ape salahnye,hehehe..

2 comments:

H.J said...

mandi air hujan??ak leh.nanti demam..hak3

Amirah Suhana said...

memang best la hujan :P haha....layaaannn..


btw header COMEL sangat!