Sunday, 14 August 2011

Kalah Lagi

Korang tengok x badminton tadi,sapa yang sakit jantung memang x boleh tengok la aku rasa.Aku yang tengok pun rasa nak kene sakit jantung je tadi,meremang bulu tengkuk,hehehe.Walau ape pun,tahniah buat Datuk Lee Chong Wei sebab game tadi memang superb.Kalah dengan bermaruah la.Memang xde rezeki nak menang,lain kali cuba lagi.Jangan putus asa.Tapi kenapa aku yang rasa sedih...waaaaaaaa.....

7 comments:

Saiazuan said...

xtgk pn.. tp rmi ckp kalah.. hurmm

Nadzirah K. said...

mmg kalah pun..sedih je :(

Nurulee said...

alaaa ni yg rasa rugi xtgk td T.T

CIK PARO! said...

Tak pe yg penting dia menang secara bermaruah..

mr.dinie said...

sdeynye die kalah..huhu..T_T

SoLy SoLicious said...

LCW dh wat terbaik..cayyalah~

Saiazuan said...

hurm xpe la klu kalah.. mayb sbb congwei pn dah tua.. huhu..