Sunday 17 July 2011

Asyik kau je yang betul!!!!

Tension betul kalau dengan orang yang macam nie,cakap die je yang betul,cakap kita semua salah....susah la kalau macam nie,kalau keje berkumpulan dengan orang yang macam nie,mesti x siap keje punya...orang yang kawan dengan manusia yang perangai macam ni,mesti paling penyabar aku rasa....

Tapi,kalau apa yang die cakap tu betul x pe la,boleh gak diterima,ni x,sepuluh yang dia cakap,belum tentu  ade satu pun yang betul...susah-susah...Dalam hidup ni,kita kene jugak dengar pendapat orang lain..kalau x nak terima lain cerita la,try dengar dulu,mana la taw,idea kawan kita tu bombastik...hehehe...kalau x nak dengar,baik duduk sorang-sorang je..main jauh-jauh,hehehe..x payah nak menyusahkan orang....betul x????

Selingan :
Ni nak share sket,malam nie malam nisfu syaaban,malam yang penuh berkat,banyak berdoa dan baca surah yassin dan mohon keampunan pada TUHAN :) nak tahu lebih lanjut,klik SINI

4 comments:

biela bell said...

sabar yer nadzirah..memang makan hati jugak klu kejesama dgn org camnie..nie nme nyer keje tak sama..Sepatutnya kalau lah dia matang,dia kena dgar dulu pendapat orang lain..baru la profesional namanyer tu.kan..kan..

Chareal83 said...

Salam... :) Sabar je la dengan orang yang macam tu.... Kena suruh dia belajar Adab berkawan... Baru dia tahu menghormati pemdangan orang lain.

Marina said...

kalau keje berkumpulan dengan orang macam ni, suh dier je buat keje...huhu..

Unknown said...

lain org, lain ragamnyee.. saborr je lahh. :)