Friday, 1 July 2011

Bila Dah Malas

Hmmm...korang pernah x rasa malas yang teramat sangat,sampai nak makan pun malas..hehehe....bile time macam ni,aku selalu guna handphone je,sebagai contoh,aku nak suruh along aku kejutkan besok pagi,aku guna sms je..hehe..padahal boleh je pegi bilik dia,cakap suruh kejutkan aku,tapi sebab dah malas,sms je la..hehe..Oleh itu aku bertekad untuk buang penyakit M dalam diri aku ni..hehe..harap-harap berjaya...Korang,korang & korang jangan amalkan tau...hehe

2 comments:

p i d a said...

Malas? kekadang memang datang penyakit malas tu. Ni dah 3 minggu tak basuh baju keje. Herghhhh.. Sibuk katanya =P

Tea said...

eh, jgn malas2 xbaik. kakakak.