Saturday, 30 July 2011

Perempuan perasan cantik..

Ni bukanlah artikal untuk membenci perempuan ye...sebab aku sendiri pun perempuan.Sape makan cili,dialah yang terasa pedasnya.Tak tau la ni mitos ke ape,korang pernah dengar x,perempuan yang perasan cantik selalu keluar dengan orang yang dirasakan x cantik daripada die.Supaya diorang nampak lagi cantik..Macam merepek je.


Aku pun x pasti pasal ni,tapi dalam hal ni,kalau pikir ada jugak betulnya.Kalau betul la perempuan tu cantik & die ikhlas kawan dengan orang yang x cantik.Macam mana?Arghh,sampai aku sendiri pun jadi pening.X kisah la,yang penting die ikhlas dengan kawan die tu.X nak masuk campur.hehehe..


Korang mesti pikir apesal la pulak aku tulis entry macam ni kan?Sebab ayat nie la: have you ever noticed how girls prefer to hang out with other girls they find less attractive (than what they think of themselves)? .Nak tahu pasal nie,korang cuba klik kat SINI.

8 comments:

kotak bulat said...

ikut org jugk..lain org lain perangai..tp mungkin betul kot.heheh..tp ad yg cantik, dia tak suka kwn dgn yg tak cntik

SYAFIQAHSALEH said...

macam macam ragam :D

saiazuan said...

cantik dlm lg penting kan :)

satu konspirasi panas!!!

http://eleventx.blogspot.com/2011/07/konspirasi-panas-duit-syiling-siri-ke-3.html

missina said...

ada gk yg pikir cmtu ek?,,sy semua org kawn,,hehe

Shuk_ArChie said...

Rasanya ada ramai la org mcm tu.. dah jumpa byk kali... kawan (girl) yg baik dgn shuk pon pernah mengaku... teruk betul... hm...

Lulu Caldina said...

Selamat menyambut bulan ramadan..
Selamat berpuasa.. :)

Gee said...

haha..ea kew...fakta baru..jgn la cmtu...cantik ke x cantik ke..sume bole kawan pe..

LyaLuna said...

ohoh ade jgk org mcmtu kee. aduyaii mcm2 la dunia skunk ehhh. asenye org mcm ni na nmpk diva n na jd kepala lam group dye. so yg len wtk2 pincisan je kn >.<

http://yanadimple.blogspot.com/