Friday, 22 July 2011

Jom Mandi :)

Jangan pikir lain ye....arnab aku la yang mandi,sebab dah lame sangat x mandi..ingat kita je ke yang mandi???Arnab pun mandi taw...hehehe..jom tengok...

ni nama die koko,bulu die lebat gile,nasib baik time mandi ok je,x lari..
kalau x susah la nak keja,hehehe

ni nama die fifi,bulu je lebat,tapi badan kecik,hehe..
kurus je,macam kene anaroxia...

nie anak arnab,baru 1 bulan,still menyusu lagi..
die ni x mandi la,takut demam..hehe

menggigil...hehehe....

4 comments:

aimie amalina said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaa!
sekali lagi nak meroyan..tad dah meroyan...sebb arnab gak
huhu..comei!

muz said...

pinjam seekor...hehe

c-ma said...

olololoooooo...comeynyer....nak satu ley???anak dye 2..he3

abglan said...

Banyaknye renab... jual ke?