Sunday, 10 July 2011

Bila nak guna x de,bila x nak guna plak dia ade...

Aku selalu mengalami situasi yang macam nie,bila nak cari barang yang nak guna je,selalu je barang tu xde,bila x nak guna barang tu plak,kat depan mata je timbul...hairan-hairan..hehehe...tapi salah sendiri jugak.Letak merata-rata..lepas tu nak cari dah x jumpa...

Kadang-kadang benda yang aku nak guna tu bersepah-sepah je,malas nak simpan...lepastu aku nampak benda tu ade dengan anak buah aku,jadi mainan die plak..hehehe...nak marah die pun x boleh sebab salah sendiri...So,jangan la letak barang merata-rata,nanti kita yang merana..hehehe...

4 comments:

pha is said...

biasa la tuh... dugaan hidop.. hehehe

Ms Z said...

selalu mcmtu so after diz kena simpan brg tu awal2. hee

Fathin Fazila Razali said...

btol.. zyla pun selalu kene mcm tu.. palinmg teruk bila cari org utk minta tlg dia ada pulak kat depan mata, tapi bila tak paya nak minta tlg ke apa.. hari2 dok tgk dia.. ish2..

Golden Rose said...

samela....slalunya benda yg kita nak sgt susah plak nak jumpa tapi bila tak nak tak cari pun bleh jumpa