Saturday 8 October 2011

Bebelon


Amaran : ini entry kosong

Minggu lepas anak buah aku ade balik sini,so memang tak sah la kalau kitorang semua tido time-time nak pagi gitu,sebab si kecik ni la,memang spesis yang tido lambat.Since dari dalam perut lagi.Hahaha.

Bangun je tido,suruh aku bukak game angry bird.Kalau tak angry bird,die suruh bukak house of dead,tapi die suruh kita yang main,sebab die takut dengan zomba tu,hehe.

Cakap pasal bebelon ni,die ade keluar dengan atuk die,yakni abah aku la.Balik-balik je,aku tengok kat tangan die penuh dengan belon,bila orang mintak tak kasi,tapi suruh kite tiup pulak.Kalau die tiup belon tu,belon tu tak besar-besar,tapi penuh air-liur dekat belon tu (geli sket).

Tapi sekarang die dah balik rumah die dah,dan tinggal belon-belon yang banyak je kat rumah ni,memang dah boleh buat birthday party dah.Hari-hari belon tu meltup,yang aku kat rumah ni,terkejut-kejut dibuatnya.

Entah bile nak datang lagi.Maklumla,die kat utara yang kitorang kat selatan.Ceh,ceh,ceh,macam cinta jarak jauh la pulak..Ok la,nak cerita pasal tu je sebenarnya.

5 comments:

Pen MErah said...

budak2 mmg cm2 tp bile pk wktu kite jd budak2 dlu.. bestkan.

yua said...

sy suka house of the dead... ahaha *tetiba

allyarifff said...

comelnyaa budak2 tu. tapi tk brape suka. ngeee :)

aamalinaazman said...

kekekeke
tetibe rumah tu meriah dgn bebelon
weeeee
comeinyee
bes nye ade anak buah kan =]

SoLy SoLicious said...

xsuke belon pecah :((