Saturday, 29 October 2011

Menang jua akhirnya

Tahniah negeri sembilan,mampu bangkit walaupun dah ketinggalan 1-0,tapi terima kasih jugak kat penjaga gol terengganu,hehe.Tahniah dekat Hai-o,gol tu memang tersangat la menarik,Yang lame tetap mantopp.Piala Malaysia yang ke-3 untuk negeri sembilan,so,memang terbaeeekkk la.

Walaupun aku jarang-jarang tengok bola,tapi game malam ni memang terbaik,dua-dua team main sungguh-sungguh.Kata orang semangat kesukanan tu ade.

Tahniah sekali lagi 
NEGERI SEMBILAN
PIALO MALAYSIA KITO PUNYO :)

Choppp : kebanyakkan status kat fb semuanya pasal bola :)


6 comments:

ShahzCudin said...

yeay \(^_^)/

terengganu habis binasa..!!

kura said...

pernah duduk kat kuala pilah. Eheh. haha..

oh yeke? er. sy xhado fb.

Eera Shera said...

haha...yahoo..

status den malam ni pasal bola je..hehe

EMOdisaster said...

yeahh...noghori eden monang...! thanks to kuna & hai-o..

N U R A L Y N said...

noghori den jugak..banggo ni..! sapo sobut kolo pilah di?? eden org k.pilah yo..hahaha...

aimie amalina said...

monaaaaaanngggg!
^_______________^