Monday, 10 October 2011

Hati yang sayu..

Sumber : Google

Sayu hati bila aku dengar mak aku cakap terima kasih,bukannya apa.Kalau dibandingkan dengan rasa terima kasih aku kat mak aku,tak terbalas rasanya dan memang takkan terbalas pun.So,ucapan terima kasih dari seorang mak,ibu,ummi or mama tu memang buat aku terharu sangat-sangat.

Yela,dari kecil sampai besar menjaga dan mendidik kita dengan penuh kasih dan sayang,tak mengharapkan balasan pun.Bila fikir-fikir balik,dah berapa kali ye kita ucapakan terima kasih kat insan yang melahirkan kita ni???

Bagi sesiapa yang masih mempunyai ibu bapa tu,gembirakan lah hati diorang,tunaikanlah permintaan diorang dan turuti segala kata diorang,dan bagi sesiapa yang ibu atau bapanya yang telah pergi,doakan diorang sebab doa anak yang soleh dan solehah memang takkan putus.

4 comments:

aimie amalina said...

ase terharu pulak bce entri ni
T_____T

z said...

rindu rumahhh :'(

SoLy SoLicious said...

homesick :((

teringatkan mak ayah dan adik beradik

oli-go said...

same la kite..minggu lepas baru je balik kampung ni dah rindu..