Friday, 28 October 2011

Bola punya pasal


Canggih betul zaman sekarang ni,kalau x puas hati,ade je cara yang nak ditunjukkan.Laman web FAM pun kene hacked,pandai betul diorang ni,sistem kat malaysia ni senang sangat ke kene ceroboh???Lagi satu,kalau nak tunjukkan kemarahan anda tu,gunakanlah saluran yang betul,x payah la sampai macam ni sekali.Nampak sangat xde semangat kesukanan.Peace Yo :)

8 comments:

SoLy SoLicious said...

haiisshh..dasyat btol..digodam ha..isyk3

ShahzCudin said...

benda ni jadi bukan sbb isu yg jd baru2 nih..org ramai da bersabar dgn FAM ni..kesbran org ade batsnya.. :)

Saiazuan said...

haish~ mcm2 hal la..

Fitri Senin said...

hmmmm..ni perbuatan orang yang tidak matang.. dalam perkara ni perkara masih boleh dibincangkan..memangla tgk bola kat stadium tak sama dengan kat rumah.. tapi kira kalo tgk kat rumah pun kita beri sokongan juga kan..??

YNA said...

pagi tadi dgr radio hot fm cakap pasal godam-menggodam nie..

entah keje siapa yg sabotaj nih!! :(

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

nyapa dlm byk binatang yg ader theyols suka letak vavi ni???

zonfoe said...

biasa la..klau ckp elok2 pon, bukn fam nak dgr.. :)

aimie amalina said...

ayoooooo
sedihnyaaaa


pasukan negara sendiri kan =(