Sunday 2 October 2011

Memuji untuk dipuji

Ewwww,aku memang tak suke dengan orang yang perangai die macam ni,even ade certain-certain kawan aku yang perangai die macam ni,aku layan macam nak tak nak je.

Bukannya tak nak kawan,tapi kalau dah perangai macam tu,aku rasa memang tak lama kot aku kawan ngan die,hehehe.Die puji kita,cakap itu la ini la,tapi die nak kita puji die balik,kalau sekali dua buat perangai macam tu boleh la diterima,ni tak,tiap-tiap hari.Memang sudah lebih,

Yang  x boleh tahannye tu,bila kita tak puji,diorang boleh siap bagi hint lagi,hehehe..Comel  tak aku?Pandai tak aku?Ko boleh la,ko cantik,pandai and bla,bla,bla (semua tu contoh je taw)

Ooooo,memang aku tak tahan,kalau dalam situasi macam ni,bile die start je ckp pasal bab puji memuji ni,aku pun try ubah topik,tak pun aku buat-buat tak dengar je....

Choppp : korang pernah rasa tak situasi macam ni,& aku percaya yang buat mcm ni kaum perempuan je,lelaki aku tak pernah dengar pulak :)

9 comments:

msredcheesecake said...

Ada juga, buat tak layan je...

kotak bulat said...

klau terlalu kerap.. annoying rasanya.

RinsyaRyc said...

aku memang tak cantik.. nak puji pun bukan aku pecaya... hihihi

tapi aku untung la sbb kwn aku bagi aku positif je.. diorang cakap okaylah tu.. <--tapi aku tetap jugak low confident. acane? lagi teruk kan? hihi..

http://bulatmata.blogspot.com/

SoLy SoLicious said...

euuww...sy akan puji kalo bnde tu btol2 tarik perhatian sy..heee

aamalinaazman said...

hah!
ade gak seko member cm ni
huh
sabo jeklah
hahahahaha

Elih Japahar said...

NI lah org yg nak masuk bakul angkat sendiri..tak malu tul, pernah juga mcm ni tapi buat tak tau je lah...makin ko layan makin meminta pujian tu

Azzah said...

ni jenis orang yang suka orang lain puji dia.orang tak nak puji pun dia paksa2..

Anonymous said...

dulu masa sekolah selalu sangat rasa benda ni..buat dunno jer bila dah start topik tu.. tak pun layan macam menyindir..ngee

Unknown said...

haha sbr je la mbr mcm ni.. layankn je :)